Sunday, August 16, 2009

Tok dan Pengurusan Wang


  1. Pengurusan wang ambe hancur lebur..
  2. Apa saja yg terlintas di kepala, belasah terus.
  3. X teragak2 dah..
  4. Teruknya ambe..
  5. Xpe..lepas ni ambe akan ubah sikap..ya ker?

9 comments:

Nakamura Kazuki said...

wah..ni mesti terlebih bugjet shopping raya ke tok...hahaha..

takpe raya setahun skali..sekali 2 kala belanja lebih takpe....soryy just buat lawak skit ye tok...hahaha

TokNabe said...

Banyak duit tak per..... tak banyak duit, memang parah.

<< s| tED| >> said...

org ada duit dgn org x de duit... ekekekek
ada duit x pe lah.. :P

ashie023 said...

ambe pun gituh gok..

Snowwhite Zone said...

sama jgk huhuhuhu

tokder said...

nakamura..heheh

toknabe..yer..memang parah.

tedd..xde duit pun sebenarnya..

ash..memang mung sama stail ngan ambe.

anis pung sama jugak? hahah

tokder said...

nakamura..heheh

toknabe..yer..memang parah.

tedd..xde duit pun sebenarnya..

ash..memang mung sama stail ngan ambe.

anis pung sama jugak? hahah

Ayu said...

boros...

B- beli je apa yg teragak..
O- orang lain ada kita pun nak
R- rasa x cukup ngan satu barang je..
O- oleh sbb tu sumer benda kita nak
S- sampaikan abis satu beg duit tinggal serdak..

hehhee.. xder kena mengena sama ada yg masih tidur atau dah bangun...

Anonymous said...

yer ayu..betul2..

tok