Monday, August 31, 2009

Tok dan Bunga Kebangsaan Malaysia


  1. Ada satu impian tok..
  2. Jadikan spesis bunga raya sbg koleksi hari2 tua tok...
  3. Setakat ni baru ada 11 jenis..mana nak cari ekk?
  4. Ashie..ambe ajok mung gi Cameron, mung xmboh gi...huhu.













15 comments:

<< s| tED| >> said...

ko nak tanam ke apa tok..?? cuba selak entry aku yg g CH tu.. aku ada anek bunga raya beso.. tp gambo je lah.. ekekekekke

ashie023 said...

Tedi FYI tok nih giless bunga raya..nanti aku upload ah video dier ngah curik bunga raya kat depan kedai pnjg.kekeke..

bile masa aku xnk g cameron highlands..deme je bz memanjang(ke aku bz memanjang)..ahhaa

tokder said...

tedd..tanam arr, xkan nak letak dlm frame..huhu

ash..ada lagi ekk video tuh? sungguh kurang sopan..hahah

PKG xmboh buat lawatan ke cameron ker?

Ayu said...

cameron dah x sejuk arr.. x beh.. umah ambe ada bunga raya pink hehhe..

tok.. mu nye hobi sama ngan arwah mak ambe la.. :(

tokder said...

ayu..xpe arr cameron dok sejuk pung, ambe nok gi cari bunga raya jer..heheh

ambe sama ngan mok deme?

ZULKIFLI MOHAMED said...

Salam Tokder,

"bunga raya - patroitisme tu !",

"cayalah - kelak pencen ala-ala seorang nasionalisme".

tokder said...

perghh..org lain pegang senjata, br dpt title nasionalisme.. ambe xyah susah2, tanam bunga raya jer...heheh

<< s| tED| >> said...

tok.. dak ashie kate ko curik bunge raya.. tak bekat tok bunga raya tu idup.. baik ko cabut mana yg ko curik.. tak pun g minta izin.. ekekekekekeke

tokder said...

ashie tu saja buat ceta. ambe dah mintak izin ngan makcik tukang kebun tuh..heheh

ashie023 said...

ahhahhaha..ye ye ..aku saje je...tp bindeo klip yg aku amik tuh, aku sebut ko curiklah...ahahha....mianhe

tokder said...

heheh

DaliaLiyana said...

lama dalia tak tgk bunga raye...
salam kemerdekaan.!

tokder said...

salam juga kpd dalia.. :)

Siti Nurul Jannah Fital said...

ekekke..ajak aje...aku gie CH tok..andai si ashie tu tak mau..hahhah

tokder said...

yerlah..elok tok ajak anna jer..hahah