Wednesday, August 26, 2009

Tok dan Awal Ashaari II


  1. Petang semalam tertengok ulangan Jangan Lupa Lirik.
  2. Artis jemputannya ialah adik angkat Ashie , si Awal ni.
  3. Rupa2nya selain drp ada rupa, boleh tahan gak suara dia..
  4. Buleh arr lepas ni buat album..heheh

13 comments:

ashie023 said...

la..tok nih..doh kan dier tuh penyanyi...dari dolu.Malaysian Idol..(eh, ye ke Malaysian Idol)..ke tuko OIAM doh..dok pasti..tp dier salah sorg peserta lah...

tokder said...

yer ke si awal ni peserta? ambe dok tau pung..yg ambe tau dia pengacara jer...heheh

ashie023 said...

dok kot..tp ambe tgk dolu ye nyanyi ...

tokder said...

:)

<< s| tED| >> said...

oOo.. ada rancangan khas masa tu kan.. aku tgk.. suara dia mmg sedap sikit dr aku.. ekekekeeke

tokder said...

yerlah tedd..heheh

Nakamura Kazuki said...

tok..tak sangka ye ramainya dongseng ashie..meriahnya kakak ashie kita ye..hahaha

tok nak tanya awal termasuk dalm pintu dapur ke pintu depan..hahaha

tokder said...

memang kak ashie ramai adik..

awal rasanya duk tengah2 antara pintu depan dan pintu dapur..heheh

ashie023 said...

bile masa lah Awal tuh adik angkat aku..tapi kalu Dafi ye....ahhaa

Shee said...

Alamaak.. Awal adik angkat Ashie-unnie ehh.. uhum..uhum..*clears throat*unnie ahhh~ boleh lah usha-usha yeee... *angkat-angkat kirai* huhu..tapi kalau Dafi tak nak lah.. hikhik.

tokder said...

shee..memang dafi dari dulu lg adik angkat ashie..heheh

ashie023 said...

aku beno nye dok minat dafi..tp dowang slalu gossipkan aku ngan dafi..terpaksalah bagitau press, dafi tu hanya adik angkat sahaja..hehehe...(berangan)

Shee said...

*tak tahan gelak ngan jawapan unnie* hahahahahahahaha!! omooooo~~~