Thursday, April 23, 2009

Tok dan Sebuah Harapan

  1. Semenjak dua menjak ni ada 3 perkara yg nak aku capai...
  2. iaitu pertamanya, kempen belek Al-Quran mendahului ceta korea,
  3. kedua - meningkatkan skill BI aku yg hancur lebur tu,
  4. ketiga - mengurangkan makan..
  5. kawang2...tolonglah menyokong usaha murni aku ni ekk..

a/n : Selamat pengantin baru kepada kak Zariah ( 1 Mei ) dan Madi ( 8 Mei )....semoga berbahagia selamanya..

6 comments:

waiem said...

yaaa ambe sokong...tok boleh...fighting...

Anonymous said...

thanks wai em...

tok

Anonymous said...

ambe pong sokong gak..tok g dok kat kawen madi?kad dier baru sampai ari ahad baru ni...

ash

Anonymous said...

gi arr...huhuhu..aku ngan munir dia jemput mulut jer..mung dia bagi kad? ini tidak adil!!!! adakah anda dulu soulmate dia sampaikan dia sanggup pos kad? huhuhu

tok

Chem5007 said...

Giler ar Tok..azam baru ker??.. Eh! Tok nok dok CD Rukyah..ayat2 Al-Quran selain boleh kesan jin2 yang ada dalam badan..pastu leh jugak dengar sebagai tanda keinsafan kita terhadap yang esa..sob..sob. Nanti ambe burn ke Tok ser ekk..pastu amber suh Kak Ash ar wi ke Tok.

Anonymous said...

thanks chem........ambe memang nok cd gitu. ni bukang azam baru.., ambe jeles tengok kak ash n munir asyik baca novel omputih jer..

tok