Saturday, April 11, 2009

Tok dan Rain



  1. Selepas menonton ceta A Love To Kill sehingga 10 episod ( tinggal lagi 6 episod ), dada rasa nak pecah..kepala cam dihempap batu..
  2. Mencabarnya watak Rain kali ini sbb terpaksa membawa banyak emosi..kasih sayang terhadap abang kandung dan Da Jeung ( 2nd heroin ), dendam dan kemarahan kepada heroin ( Cha Eun Suk ) dan paling parah ialah dendam itu tiba2 menjadi cinta..heheh..bermacam2 ekspresi muka yg terpaksa Rain buat.
  3. Dan aku pulak..selaku penonton setia..x sanggup lg nak meneruskan sampai ke episod 16 kerana penderitaan Rain itu telah melukakan juga hati kecil aku.
  4. Sesungguhnya aku adalah manusia yg x boleh menonton dengan hanya sekadar menonton sahaja..aku mesti menyelami dan mendalami isi hati watak..inilah parahnya menjadi aku..

3 comments:

DH said...

salam...
bila dengar sedih parah tahap gaban ni...baru tergerak nak tengok..haha:)

Anonymous said...

hurul..ambe seme ceta jd parah..heheh kecuali three dads one mom..lawok sket..tu pung ada bab yg menitiskan airmata.

tok

Anonymous said...

hurul..ambe seme ceta jd parah..heheh kecuali three dads one mom..lawok sket..tu pung ada bab yg menitiskan airmata.

tok