Sunday, April 12, 2009

Tok dan Novel Ayat - Ayat Cinta



  1. Aku pinjam ngan Hana ari Khamis baru ni tp memandangkan aku terikat ngan ceta A Love To Kill..aku biarkan dulu novel ni tersadai..
  2. Semalam baru baca..tu pung baru 8 helai...heheh
  3. Walaupun baru 8 helai belek, aku telah membuat beberapa kesimpulan..
  4. Sebuah novel yg cukup menarik dgn kecintaan yg mendalam terhadap agama....tetapi x boleh dibaca time kepala berserabut sbb bahasa yg digunakan adalah tinggi maksudnya.
  5. Dan bile mendalami ceta ni..terasa betapa kerdilnya aku..rasa syahdu semacam..sama macam ketika aku baca novel Mereka Yang Tertewas..
  6. Patut arr novel ni difilemkan dan menjadi novel paling laris di Indonesia.
  7. Sekalung tahniah untuk pengarangnya..mesti kawan Siti Aishah sbb sama belajar kat Al-Azhar.

9 comments:

Anonymous said...

tetap no 1 di hati aku...Mereka Yang Tertewas 1 dan 2..aku baca cite ni dari Sekolah Menengah trus jatuh cinta, dan jadik novel peberet aku.....

ashie

Anonymous said...

aku tau doh mung mesti komen bila sebut Mereka Yang Tertewas..

tok

Anonymous said...

aku tau doh mung mesti komen bila sebut Mereka Yang Tertewas..

tok

Unknown said...

yup..definitely..sebab aku ske giler buku tuh, x penah2 aku ske novel dari jaman aku skolah dolu sampai skrg...erm..lam aku nye profile pong ader novel tu, jadik my favourite book..sekali ngan buku My daniel...kekke..

waiem said...

pinjam..

DH said...

mereka yg tertewas?..sapa tulis?..mcm best je..aku ni suka sangat kumpul buku..haha

ayat2 cinta mmg best...terutama bila dh masuk part tengah & ending...tapi sbb watak utama dia perfect sangat, suka lagi novel bila cinta bertasbih..hehe

Anonymous said...

wai em..nok pinjam buke mende? ayat2 cinta? buku tu ambe pung pinjam..heheh

kalu buku mereka yang tertewas..ada dlm koleksi ashie..

hurul..pengarang ceta mereka yg tertewas ialah hasanudin md isa ( ambe tanya ashie )..kena baca ceta ni sbb memang BAGUS.

novel bile cinta bertasbih belum baca lagi..

tok

Unknown said...

aku ader buku tu...sebab buku peberet sezaman aku kan..kekeke..

Unknown said...

...hasanudin mad isa tulis buku tu...