Sunday, March 29, 2009

Tok dan Seorang Tua Di Kaki Gunung


  1. Korang pernah tengok / baca / tahu mengenai teks BM / sastera skoloh menengah yg bertajuk Seorang Tua Di Kaki Gunung karya Azizi Hj Abdullah? Aku rasa kalu ic / kad pengenalan kepala 7 di depan , memang pernah nampok arr novel ni. Kalu dok tau, kira lebong / bohong / pelawok arr tu..( ashie..jgn perasang muda deh..mung pung ic pale 7 ..heheh ).
  2. Untuk alaf baru ni, aku rasa tajuk tu perlu ditukor kpd Seorang Tua Di Kaki Pusat Syber..bakpenya? Sebab Jun Pyo dan Jan Di arr menyebabkan perkara ni berlaku..
  3. Walaupung 2 hari aku layang BOF tp macam x puas2 lagi..rasa nok tengok lg. AMBS dengan line GPRS memang slow arr..aku pulok spesies x sabor2..kalu nak sesuatu benda, lagi x dpt, selagi tu arr duk teringat2.
  4. Salah satu cara jer nk selesaikan problem aku iaitu gi cc arr saing / geng ngan budak2.
  5. Hingar - bingar dgn bau asap rokok sikit pun x menjejaskan konsenstrasi aku..masih maintain kesat air mata nengok Jan Di sedih.
  6. Bayangkanlah di celah2 budak hingusan, ada seorang tua berpakaian baju kelawor dan berjilbab labuh sedang layang ceta korea..aku kadang2 nak gelak pun ada tp buat selamba arr.
  7. Banyak betul jenis gila..sebab tu aku xleh minat sesuatu benda. Kalu suke jer..siap arr!

1 comment:

See Me Through said...

malu la sket tok weiiii...