Tuesday, March 17, 2009

Ungu, Andaiku Tahu

  1. Tengah syok melayan The Painter Of The Wind, tetiba dikejutkan dengan kematian akak di bawah ni, terus jer teringat pasal mati.
  2. Akak ni pung aku rasa dia x ready lg nak mati, al maklumlah ceta hok dia berlakon walaupun hanya xtra jer, tengah meletup2 skrg ni. Tentu byk perkara yg dia planned tp x kesampaian..
  3. Aku pung terfikir gak..tengah aku sedap melayan ceta painter ni, tiba2 terkejang..! Nauzubillah.

andaiku tahu

kapan tiba ajalku

ku akan memohon

Tuhan tolong panjangkan umurku

andaiku tahu

kapan tiba masaku

ku akan memohon

Tuhan jangan Kau ambil nyawaku

aku takut

akan semua dosa2ku

aku takut

dosa yang terus membayangiku

andaiku tahu

malaikat-Mu kan menjemputku

izinkan aku

mengucap kata taubat pada-Mu

ampuni aku

dari segala dosa2ku

ampuni aku

menangisku bertaubat pada-Mu

aku manusia

yang takut neraka

namun aku juga

tak pantas di syurga

1 comment:

azianierdawati said...

ala tak de la.. keje biasa aje. cuma sy x kisah mrk kasi sy byk keje.. blh belajar... blh tau semua keje... akak pun apa kurangnyer.. cikgu. lg byk dugaan, btl tak?