Wednesday, March 4, 2009

BOF vs My Girl

  1. Walaupun ceta BOF best, secara peribadinya ia x dpt menandingi My Girl kerana plot ceta My Girl lebih kemas dan menarik.
  2. Lagu? Dua2 drama ada lagu tp aku rasa lagu dlm My Girl lebih sodap di dongar.
  3. My Girl lari dari fenomena ceta korea yg slow..satu perubahan.
  4. Pakej My Girl lengkap - ada sedih, lucu, romantis, gila2, apa lagi?
  5. My Girl - dr satu scene ke scene yg lain, aku berdebar2 nk tengok, dlm kepala tertanya2 - apa lepas ni? bile dia org nk couple?
  6. Setiap inci ceta My Girl x menjemukan..seme watak kite seronok nak tengok hatta kisah makcik Gong Chan pun..
  7. Ni pendapat aku jer..aku sedang menunggu satu ceta yg lebih hebat dr My Girl, bile saatnya?


p/s : ari ni, bersempena ngan cuti pertabalan Sultan Trg, aku ada projek besar ngan ashie & munir...apa lagi..Kuantang arr..

No comments: