Monday, June 29, 2009

Tok dan Mimpi?


  1. Tok...jgn bermimpi di siang hari.
  2. Tok...jgn berumah di tepi pantai.
  3. Tok..jgn lautan nak diduga.
  4. Tok...ukur baju di badan sendiri ekk, jgn guna ukuran Munir.
  5. Tok...tok...

8 comments:

Nakamura Kazuki said...

tok..tok..

mimpi di siang takpe tok andai kita tengah tidor siang....

umah tepi pantai best tok ala macam resort2 tepi pantai tu...best pe kena angin sepoi2

laut memang takleh duga tapi dalam subject geografikan kita bleh tahu laut tu dalam brapa, luas berapa..so kira kita bleh tahu n dugala

takisah sebab kekadang kita tangkap muat je baju..contoh ambe selau saiz xs atau s tapi kekadang muat gak

tok..tok...bersemangat skit ye...

HuRuL_AiNi said...

tok...tok...
knapa ni tok...da la siap ngan lagu hindustan yg syahdu....sedih kita dengar....

gambatte tok :)

tokder said...

wah..wah..korang berdua dah jadi kaunselor tok ni..hehehe

apapun, tima kasih arr adik2ku..

Dhia_Farish said...

tok..se lg mimpi..
jgn lupe belanja sy..huhu

tokder said...

ok..mok dhia..bereh.

Snowwhite Zone said...

tok-- napa ni tok? mimpi pe mlm td? story mory skit

Anonymous said...

tok mesti mimpi sy ngan belanja tok pizza...lam realiti, xde eh..lam mimpi je tuh..huahahaha

ashie

Anonymous said...

anis..xde apa2.

yer..ashie, mung belanja pizza.

tok