Thursday, February 19, 2009

Today

  1. Sebelum aku tulis apa2 ni..aku nak tanya 1 soalan. Best dok lagu Hindustan ni? Cuba teka dari filem apa? Sape pelakonnya? Sape yang betul aku nak belanja roti tisu kat Kedai Pok Musa..
  2. Sebenornya, skrg ni aku ada di Dungun. Hitung tambah, tolak, darab & bahagi, aku dah sebulan tak balik. Dahsyatnya aku..sibuk sgt ker sampai xde ruang utk balik ke satu tempat yg pernah membesarkan aku?
  3. Ish..ish..aku bukan kacang yg lupakan kulit..jauh sekali mee maggi yg x ingat akan pembalutnya! Tidak sama sekali..aku sesaje jer mendidik diri agar lebih berdikari, berjiwa kental dan kuat semangat..pehh!
  4. Hari ni demam lagi. Kerap betul demam semenjak dua menjak ni..tapi dude..demam aku ni bukan demam rindu..aku ingat aku salah makan arr. Kemarin, aku makan nasi kerabu. Ulam2 tu sebabkan aku sakit urat sepanjang ari ni..aku serik dah..nasi kerabu, laksa penang xkan ada dlm list menu aku lg.
  5. Ptg tadi aku balik lalu ikut Paka sbb Munir join sekali. Nasib baik keta aku 3 minggu x basuh..kalu x, sori arr Munir..x sanggup aku redah jalan berdebu tu.
  6. Dude..bile lg mung free. Kite gi Air terjun Cemerong, nak? Lagi satu, problem apa ni..aku xdpt lg upload gambo.

No comments: