Tuesday, February 10, 2009

Hari Ini




  1. Kehidupan berjalan spt biasa tp hambar, xdok geng yg slalu bersaing panaskn enjin keta pagi2.


  2. Td ada taklimat Anggaran Belanja Mengurus ( ABM ) kt SMK Paka. Lalu depan SK Santong..nmpak Makmal ICT, sunyi tanpa penyelarasnya ( aku wase zamri n kamrul lebih sunyi kot..).


  3. Sejak dude xdok, munir xpernah pung ajok aku temankan dia mkn..aku sebenornya terkejut gak..munir rajin masok lening..jgn arr gitu, aku buleh jer temankan mung makang..anytime, time aku tido pung, kalu mung meseg ajok makang, aku akan cuba tunaikan..heheh..jgn kerana dude xdok, mung jd dok makang..aku bimbang mung makin kurus..


  4. Aku dok tau pung yg lampu dapur umah mung dude..dok nyala..selamba jer mung idup lam gelap/ samar2..yg lawoknya cik maz xmboh duduk selagi belum tukor lampu dapur..kiranya mung brutal arr..kalu dok xkan ayoh mung bubuh nama anita..ganas arr tu..


  5. Bile dok dengor doh lagu2 korea dr umah mung..bukan bermakna aku jd rajin beramal ibadat..dok pung..serupa tuler jer..malas mcm dulu jugok..


  6. Ujung minggu time free, lepak arr kt AMBS..walaupong roti tisu kedai Pok Musa dok sesedap kt kuala trg, mari arr jugok..

a/n: aku kenal doh PKI mung, wife Sir Syafik..dia duk depan aku lam taklimat td.

2 comments:

Unknown said...

lampu dapur tu nyala..kene g pulas kat starter ye..tapi kene panjat ar..aku malas nak tuko ..kekekeke..sebab longgar kat starter..

Isteri Solehah said...

mu due org nih..wak aku sedih jer...biar ahh aku dok rapat mane ngak ngang kak zu dgn nita, tp kak zu wei...aku plok rase sebok dade bace blog kak zu ni..hukhukhuk...