Friday, February 13, 2009

Hari Yang Gembira

  1. Nape? Bakpe? Sebab tetiba jer aku jd rajin..sejak dude dtg ptg smlm & munir pn lepak n tido sini mlm td, tgn aku lincah jer buat kerja.
  2. Sehingga jam 12 ni, aku sudoh bereskan beberapa kerja - lipat baju, iron baju utk seminggu, siram pokok, masok, kemas baju ( nk letak atas rak hok dude beri ) dan serba sedikit hal - hal lain.
  3. Jap lagi nk settlekn beberapa kerja skoloh..list murid yg akan dpt bantuan KWAPM 2010 aku kena update n print sbb Kak Nah ( kakok angkat Bujee ) dah tanya kemarin..ape ni, lembapnya aku..
  4. Dengor ceta, nazir nk dtg minggu depan..for sure seme fail dia nk check..cari nahas arr aku kalu x beres kan?.
  5. Mesra Mall? Xtau lg jd g @ x..cam malas jer..kalu g, lepas semayang Jumaat kot.
  6. Dude?..ada kt sebelah aku ni..korang xkan x kenal lg stail dia..mana ada dia nk sembang2 ngan aku..dia chat ngan laptop dia jer.
  7. Oklah geng..aku chow dulu..

No comments: