Saturday, February 14, 2009

Catatan Hari Ini

  1. Dude tergesa2 balik pg td. Katanya nak g office sbb ada org nk dtg ( wehh dude..ari Sabtu pung g kerja ker? ).
  2. Program nk g Mesra Mall x jadi. Mlm td, kami cuma lepak2 kt satu tempat makan yg very der popular kt Kerteh (?). Sayangnya acara makan2 ni x disertai Imah n Munir. Depa seme ada hal masing2..xpelh dude, kite mkn berdua jerlh ekk.
  3. Dan sepanjang perjalanan pegi balik ke Kerteh tu, telinga aku kembang kuncup dihidangkan dgn cerita2 officenya. Al maklumlah org kan dah jd bos, cuti kerani pung dia approvekan..( dude, mung kena ada kemahiran mengarah pulok, sbb mung kan bos. Jgn buat kerja sorang2 deh. Letih kang ).
  4. Balik dr Kerteh, layang blog lg. Aku xtau kul brape dude tido sbb aku dah lama tertido..
  5. Dan ari ni lepas jer dude blk, aku p skoloh. Sesaje jer buat extra class. Yang tersengih2 menunggu aku cuma 3 org jer ( aku budget kurang2 10 org dtg )..xpelah. Asalkan diaorg ikhlas nk belajar dan aku ikhlas jugok nk mengajar..heheh.
  6. Apa saja yg kita buat dengan hati yg gembira segalanya menjadi mudah n lancar kan?
  7. Dude? Duk kt PKG lg ker?

# Geng..bakpe aku xleh upload gambor? Line slow ker?

No comments: