Wednesday, February 11, 2009

PPSMI vs MY ENGLISH

  1. Pegi lg ker SMK Paka tp pasal ppsmi & sbt ( bimbingan taulan ).
  2. Kena submit form tu by next week.
  3. Pasal2 data ni aku x heran sgt, yg aku takut ialah kena observe..buleh ker aku speaking ? kalu dok banyok pung sket2..? Arggh..arggh...ataupun aku terketar2 cam dulu jugok.
  4. Sarrah..mung ingat dok lg modul beginner, immediate & advance hok mung beri ker cekgu2 math / sains ari tu? Thn ni kena sertakan jadual belajar sendiri + modul tu kena t/t gb setiap 2 minggu..40 jam setiap modul..
  5. Paling lelah sape hok jd penyelaras buddy support arr sbb byk fail kena settle..aku tolong key in data jer..
  6. Dan spjg pjlanan td..aku jd rimas dgr mp3 lagu2 melayu ni..mungkin pah ni lagu rihanna kot yg jd koleksi aku..( wehh..rihanna tunda tarikh dtg Malaysia ).

No comments: