Tuesday, February 17, 2009

Cerita Hari Ini

  1. Dah 2 hari rasanya aku pindah ke bilik guru. Selama ni aku x pernah rasa boring walaupun sorang2 duk tercongok kt Bilik PPSMI..sikit pun tak bosan sbb aku tau bile balik umah, ada jiran sebelah yg sehati sejiwa..jd kesunyian itu tidak wujud.
  2. Keadaan sudah berubah..supaya aku x mati dalam kesepian, eloklah aku cepat2 kemaskan barang & angkut ke bilik guru..idup di kelilingi org ramai, aku berharap emosi akan lebih menyenangkan..kerja akan jd lebih bersungguh.
  3. Nampaknya tindakan aku tepat. Aku bersemangat semula. Bereskan kerja yg terbengkalai dan balik bile aku benar2 letih. Aku pastikan rumah ialah tempat berehat sepenuhnya, tiada lg data yg perlu di update kerana kerja skoloh settlekan dlm pagar skoloh shj..jgn susahkan diri @ peningkan kepala. Sesi berehat aku sudah semestinya ditemani celcom broadband @ kadangkala imah/munir.
  4. Hari ini, ada perjumpaan PPIM kt PPD lama. Aku pergi & sebelum balik, lepak2 kt PKG Seri Dungun. Sape lg member kamcing aku yg bukan cikgu kalu bukan N.. Dia ajak aku p Bandung bulan 5 ni sbb time aku jengah dia tadi, dia sibuk booking tiket Airasia. Sori arr N..malas aku nk p. Lagipun aku dah janji dgn kak zee nk g Langkawi.
  5. Balik dr Dungun, beli sup sayur & ayam goreng kunyit kt kedai Pok Musa. Ingatkn nk ajak munir join sekali..rupanya dia balik Paka. Xpelh..xdok rezeki munir ( sebenornya, jimat duit aku..heheh ).
  6. Dan skrg ni, sambil aku update blog, aku layan jer Miss No Good kt 8tv diselang selikan ngan Boys Over Flowers. Kena tgk jugok BOF ni sbb wai em kata best.
  7. Ok geng..aku chow dulu.
  8. Geng..aku xdpt lg upload gambor..

1 comment:

Isteri Solehah said...

ok lah tu,jgn ikutkn hati sunyi,kok nangis kwakwa sorg..g langkawi? fuihh kak zee ajok naik estima ye ke?