Monday, December 29, 2008

Penangan Ceta Korea

Betapa kejamnya drama korea sbb blh menghancurkan persahabatan..aku sanggup tinggalkn dude & munir blk Dungun krn dh x tahan sgt nk tgk ceta Love Marriage..( rane2 pung mung tau aku tetap sayang ker mung..hehe )..
Hangin aku sejok 2 ari lepas sbb xleh tgk sambungan ceta ni sampaikan aku sanggup call Celcom Careline & sanggup amik pakej RM98..sbb ceta korea tu..tp beginilah lebih kurang jawapang Pegawai Khidmat Pelanggang yer..
"Celcom Careline di sini, boleh saya bantu?"
"Kak ni ada mslh..line internet kt kawasn kak slow arr. "
"Blh saya tau saya bcakap ngan sape?"
"zulina"
"Kak duk pedalaman ni..guna line gprs jer.."
"skrg ni pakai hok basic RM68..kalu kak tukor pakej RM98..
laju dok speed yer? "aku ngan sore ala2 merayu..
"X berbaloi kak tuko pakej sbb bile line gprs..speed tetap slow"
"Jd..kak xleh arr tgk ceta korea..?" Aku ngan sore sedih + bengang..
Pegawai tu ngan gelak besornya menjawab.."nampoknya gitu arr kak..!"
Huhuhu...nampoknya xdok cara lain..demi nk menjaga ati sendiri, aku sanggup blk ptg kemarin ( org sibuk nk baca doa awal & akhir thn , aku sibuk ngan DUNIA )..sampai jer umah terus online..sedor x sedor kul 3 pg..time tu blkg rasa sakit ( sbb meniarap lama ) & siku rasa sengal (sbb tongkat atas bantal )..ada 4 episod lg aku dok abis tgk tp aku rasa lega n puas..( br 9 jam nonton )..ending ceta ni sure arr happy, kalu x mau terbakor panggung..
aku update jam 10.20 a.m, 29 disember tp jam blogger ni 5.50 pm, 28 disember..
Begitulh ceta korea..yg ni last aku tgk..pah ni xmboh tgk doh..hehe.

2 comments:

Chem5007 said...

Owoh...hanyar...

ynadona said...

akak tgok citer love mariage kut internet ke?bagi gok tgok kat web ane kak..nak tgok gok..hok ada malay subtitle la...