Tuesday, December 23, 2008

Pembelajaran Hari Ini

Ada satu filem lama lakonan Tom Cruise yg aku kira xdok stok doh kt kedai VCD tp aku naak sgt tgk smula ceta tu.

Salah satu cara untuk merealisasikan hasrat aku tu ialah dengan mengdownloadnya dan antara website yg begitu familiar dgn kerja2 pirate ni ialah torrent, megaupload dan rapidshare.

Namun begitu, ada satu lg link yg boleh mengdload secara terus filem @ tv series kegemaran kita iaitu adrive links ( aku terjumpa lam satu website ).

Dan mlm td aku pn cuba try test jd ker dok adrive links ni...nampaknya aku berjaya ( kalu dok berjaya, maknanya aku dok pandai , bukan saloh adrive links ).

Adrive links ni sgt sesuai utk dload tv series yg mempunyai fail storage yg besar, contohnya prison break ( munir wehi sgt ceta ni sbb hero yer hensem ) @ desperate housewives ( sarah ngan gee suke ceta hok ada gossip2 ni )@ heroes ( dude arr minat, sape lg )..

Cuma aku rasa 1 jer kelemahan dload ni iaitu laptop & broadband akan jd panah ketik sbb proses dloadnya agak lama..

Cara2:


  1. Masuk Goggle.

  2. Taip : Prison Break Adrive Links.

1 comment:

Unknown said...

tom cruise?top gun?
ahhaha..tok memang bagus ar..belajar manyak mende lam satu hari..memang lambatlah kalu nok download cite2 gini..