Tuesday, December 23, 2008

Hadiah untuk korang sempena Tahun Baru 2009


Untuk ct ros..pengalaman idup sebilik selama 2 tahun & saling berdengkur hehe..rasanya kita cukup kenal perangai masing2..moga 2009 lebih ceria..maklumlah jinnah xyah turun ambs lg..jimatlah duit tambang bas..


untuk N..aku rase SKII patut lantik mung jd DUTA sbb mung perabih sen banyok sgt..kaya ar SKII..moga 2009 akan mengurangkan minat mung terhadap ceta korea..hehe.. ( pesanan daripada Surau Ust Omar )




Untuk laili..aku mintok maaf kalau selama ini aku tidak menjadi sahabat sejati..semoga 2009 tidak akan mencalarkan hatimu! bersabarlah menghadapi segala dugaan..




Untuk mek mah..moga 2009 akan menambah org baru dlm idup deme berdua..insyaAllah.. Tempatkan deme berdua di kalangan anak2 yg soleh kerana diberi peluang berbakti kpd ibu..amin


Untuk Sarah di Sungai Petani..balik kampung & duk umah sendiri tentu hidup lebih bermakna..mak..nak adik!( suara hati fahim )


Untuk Bujee di SK Batu 48..dpt pindah skoloh ( tentu jeles org lain sbb mung dpt tukor ke dungun ) & akan duduk umah baru..semoga idup makin bahagia..


Untuk dude yg suka ngat ngan espresso...ambe harap mung dpt transfer ke PKG Durian Burung. Tercapailah cita2 seiring minat mendalam dlm teknologi terutamanya ict..pah ni tlg aku make up blog ni deh..hehe


Ni utk Munir..ambe harap 2009 akan memberi sinar dlm kehidupanmu..mana tau kan..bertemu..?


nama2 korang tidak mengikut ranking sbb bg ambe...semuanya ada kelebihan masing2..xde yg lebih dan xde yg kurang..semuanya istimewa dlm sanubari saya!
























No comments: