Saturday, December 27, 2008

Apakan Daya..Ish..ih..ish..


Aduyaaii ... hajat x sampai..

Rancangan aku nk sambung tgk drama korea Love Marriage x kesampaian kerana line celcom di pedalaman AMBS ini hanyalah GPRS, line yg x akan menolong aku melaksanakan impian aku..

Apalah nasib..malangnya aku! Agaknya Allah nk mengurangkan kegilaan aku pd DUNIAWI terutamanya ceta korea memandangkan usia aku yg hampir menjadi warga emas ini ( apasal x sedar2 diri lg niii)

Sebenornya ceta ni dh ditayangkn kt ch303 dgn tajuk Matchmaker's Lovers tp masa tu aku miss byk episod..tu arr skrg ni nk tgk smula online tp..

Ingatkn dh ada beruk band boleh arr melangut lama2 depan skrin..ish..ish huhu wargh..wargh ( buruknya org tua meraung )..

Moral drp kejadian ini...X SEME IMPIAN JD KENYATAAN..YG MANIS X SEMESTINYA GULA..( apa kena mengenanya gula ngan ceta aku ni )..

No comments: