Tuesday, January 27, 2009

All's Well Ends Well 97

Pin - up poster


Si adik sedang meng'auta' abg tengah & ayah.


Kuat betul temberangnya..


Ptg td slpas layan ceta so close kt AXN, aku pun terbukak ch 8tv. Fuhh..bestnya, ada ceta komedi kantonis lakonan Stephen Chow..hero pujaan aku tu..ceta ni dh lebih dr 5 kali aku tgk tp x pernah jemu2. Memang lawok giler arr..sesuai ditonton time sedih terutamanya slpas dengor hati ditusuk peluru ( lagu kegemaran ashie ).

Rupa2nya di luar pengetahuan aku ada 3 lagi ceta komedi kantonis dgn title yg sama tp dihasilkn dlm thn2 yg berlainan iaitu pd thn 92, 93 dan yg latest 2009 ( br release on 22nd January sempena Thn Br Cina ).

Thn 92, ada 2 org hero iaitu Stephen Chow & Leslie Cheung, thn 93, heronya leslie Cheung dan 2009, heronya ialah Louis Koo ( hero pujaan Imah, kulit sawo matang cam org Melayu ).

Dan sepanjang petang ini, aku rasa cukup terhibur krn dipengaruhi dgn perkara2 yg lawak.






No comments: