Sunday, October 4, 2009

Tok dan Kucing vs AMBS


  1. Ada sorang kawan tok..
  2. Dia ni spesies yg x berapa bahagia tinggal kat AMBS.
  3. Komen dia...kedai mkn penuh ngan kucing dan bahan buangan kucing.
  4. Komen tok...xpelah..janji ambe suka.
  5. Ashie, Munir, Bugee, Sarah, Imah..mung agak2 sape yg cakap?

* nama dia kat hp tok..ambe rename sbg KUCING.

17 comments:

sI tEDI said...

x elok gak ada bahan buangan kucing. tp jaranglah kedai makan banyak kucing siap dgn bahan buangans ekali.

selalu aku jumpa kedai makan byk kucng tp x de bhn buangan.. serius!!

ashie023 said...

errrrr????siapa erk???
ke kakok angkat BUgee?hehhehee

Anonymous said...

ambe tahu....orang yang nk pakai caldina la tu.....

imah

tokder said...

tedd...yerlah..

ashie..bukan2..dia ni lelaki.

imah..wow! nak pakai caldina tu.., kite tumpang kat tayar jerlah.

Ayu said...

AMBS tu apa?

Hearteascha said...

ader kucing ke aoer ke...sedapje makam makam....minum minum.....

Hearteascha said...

ader kucing ke aoer ke...sedapje makam makam....minum minum.....

Hearteascha said...

ader kucing ke aoer ke...sedapje makam makam....minum minum.....

Dhia_Farish said...

tok..sape yg sadis tu??lelaki?sek tu berapa org je yg ada cg laki..ke abang akat sarah @ sapie???

anita,kakok akat aku bahagia la dok duyan mas tu...

Dhia_Farish said...

tok,lain kali genyeh je la bulu kucing kt muka dia tu,,huhu.sadisnyer..

ashie023 said...

eh..ramai pulok geng Girls Generation masuk ari nih buwi komen..siap ngan Imah skali..walaaaa....meriah2..

sape kah lelaki itu Tok?ambe dah tau dah...

Gee..abg angkat SArah, Sapie ke???bukan ker dier abg angkat Imah..eh silap...imah ada mak angkat je, KAk Yam..ahahha..

tokder said...

Ayu..AMBS tu singkatan bandar Al Muktafi Billah Shah.

Sarah..memang pun.

Bugee..mung teka seme saloh.

Ashie..erkk? tau doh?

tokder said...

lawok2..kak yam kakok angkat imah?

Hari ni hari peringatan girls generation sedunia.

Nakamura Kazuki said...

girls generation..meriahnya group korea ni..hehehe...

tokder said...

naka...memang pun.

TokNabe said...

Kalu kuceng kat atas tu meme comey... ambo suko tp buangannya tu ambo tak beberapo suko...

MENGIDAMKAN WANITA SOLEHAH said...

selama ni aku dok makang kat kedai pok muse ok jer..asal tomyam ye sedap, anak aku mkn byk2 doh la..bukn ajak kucing tu mkn sepiggan..ke gane???hu5